2 Bad

2kommentarer




Internet är ju helknäppt! Vi skulle sjunga på karaoke play och battla men då var mitt internet så efter att inte ens sidan kunde registrera ljudet från min mic :( Så vi körde lite utan att battla, de gick bättre. Fick för mig att sjunga Carolas låt "främling" och nu har jag den på hjärnan fast med andra texter men samma melodi, sjöng bland annat om Göran persson, han e söt<3

Sen så han ja slänga upp huve i fönsterbrädan, fick ett skönt litet berg på mitt huvud som verkar trivas gött där uppe på skallen... Kanske borde börja använda Milohs "Snygga" hattmössa som han designade till mig! Fast ne, never gonna happen! Sorry gubben, kanske om du köper typ en äkta Gucci huvudbonad att ja använder den<3

Men inte ska vi sörja över detta, för kvällen/natten/morgonen är inte slut redan, nej nu ska vi se "Conan the barbarian"!


ROAWR!

2 kommentarer

Anonym

27 Nov 2011 10:54

Allt bra?

sanna

27 Nov 2011 11:52

Hej! :)

Vad händer hos dig?



Hoppas att du har en trevlig 1.a advent :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej