Raggaeton!

0kommentarer

Sofia H, sitter och stirrar på mig medan hon äter en brownie. undra vad hon tänker på? Mera brownie, come and get me?
Nä men helt seriöst X) Har gjort 2 prov idag, religion och matte, på raggae
Skrev jag mkt på men bara G delen eftersom ja hade matte kl 10. lämna in provet och satt kvar och gjorde lite matte sista tiden.
Sen skulle jag gå och då sa LEnneman, mathilda! Jag bah :S
Lenne: Jag läste igenom de du skrivit och det var klart godkänt :D
Jag baa yay och sprang iväg till matten som gick awesom i början  :P  sen gick de mindre bra, klara hälften iaf men får nog göra nån mer uppgift för G  :)
_________________________________________________________________________________________
Musikal eller konsert ikväll? Känner för lite musik höll ja på att skriva men kom på att båda innehåller detta! ;P Njamen Skulle vara roligt att  se mina egna klasskompisar så de blir mysigt :)
__________________________________________________________________________________________
Lämnade oxå in bilderna för PAt som sofia Björman tog igår! Hon e grym :D Riktigt sommrigt bev det.
________________________________________________________________________________________________

Kommentera

Publiceras ej