Snyft.

0kommentarer

Igår såg vi på bio, världspremiären för Pirates of the caribbean i 3D.
var väl mycket landspring tycker jag och 3D effekten gjorde inte så mkt så man kunde lika gärna sätt utan.
Men ja tyckte iaf att de hände sakern nästan hela tiden så tiden gick väldigt fort även fast filmen var över 2 timmar lång.
Idag är däremot en djävulsdag, har bara pluggat och är stort sätt klar med hela fotokursen. såå skönt.
Men måste plugga på ett nk prov som jag missat i höst, har inga lektioner i morgon men ska ändå va så duktig och pallra mig upp till 2 och göra provet bortgjort.
sen blir de massa annat jävla plugg hela helgen :((
Fast egentligen vill jag dra på kulturnatta med en polare.... men måste spara pengar och plugga...
Life sucks sometimes, men de kommer väl nåt bra utav det, hoppas jag.
Roliga saker man skriver när man är såå glad. K*K..
ahja ska vara duktig flicka nu och läsa igenom nkn.
Puss
I wont be your target.

Kommentera

Publiceras ej