Anal-Plugg Hest

1kommentarer




Jag kommer seriöst plugga ihjäl mig!
eller iaf ta död på mig själv med pressen att jag måste plugga.
Sista året, måste fixa kurserna jag går.
Har 2 prov ett hemprov och 2 mindre prov kvar, och andra uppgifter att fixa.
Har man panik? Nej inte alls!
Däremot känns ett sommarlov underbart och sen no return to evil school life, ever again, liksom.

Jag ligger i sängen och dör nu, vill bara äta upp lakanet och flyga ut genom fönstret.
btw, vi (min bildklass) har utställning på musikskolan :D
Ni måste kika om ni orkar, jag har 5 tavlor där iaf :)

Nä nu ska jag leka superman och rädda mig själv från att få ig på nk provet som fistar mig i röven tills det är bortgjort.

Känns som det va länge sen man kände sig något normal




1 kommentarer

IssaTrönnblom

17 May 2011 18:31

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och tryck in dig i kategorin ''tävlingar'' om du är intresserad!



Ha en super bra dag och lycka till i tävlingarna om du anmäler dig :) <3



www.tronnblom.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej