RĂ„usah

0kommentarer




Nu nÀr jag sitter och tÀnker efter, vad fasiken har jag gjort idag? :o
Först vaknar man med vÀrdens huvudvÀrk och en lindrigare ryggsmÀrta.
en lektion vilket var pÄ musikskolan och fixa med tavlorna.
sen var det slut fördagen och jag gick hem. Har pluggat (awesome), sovit och nördat pÄ interntet.

nu sitter jag och Àter "SchwarzwÀlder Schinken"Vilket mÄste vara nÄgon tysk skinka, men otroligt god.
Blir som en tysk upplevelse dÀr inne i munen, bara en mustig öl som fattas.
Fast jag borde hÄlla mig nykter och i Sverige om jag nu ska fortsÀtta plugga, kan ju inte skriva svaren pÄ tyska imorgon.
Eller möjligen skulle jag kunna de? Typ: Hur Àr DNA uppbyggt? svar: SchwarzwÀlder Schinken.
(helt Àrligt sÄ kopierade jag frÄn förra gÄngen jag srev de, insÄg attde blev liteför jobbigt xD)
Skulle funka om ja skrev svensk översÀttning inom ( )

NÀ nu ska jag fortsÀtta plugga i min rosa snygga outfit, rosa underklÀder och ascoola rosa strumpor!
Kan inte bli bÀttre.

Jo jÀvlar, nÀr jag blir gammtant ska jag ha rosastödstrumpor! :D

Kommentera

Publiceras ej