Solsken, plugg och kärlek!

0kommentarer

Angående den riktiga fritiden
Åh häerreguud!
Det är rena rama sommaren där ute, och vad gör du? Sitter inne vid datorn!
JAg svettades när jag var ute idag och jag kände mig så somrig när jag gick och plockade blommor <3
Har ätit melon och suttit och solat, tills de blev mulet :(
Var på konstutställningen igen med Veronica, de sög för ingen kom. Jag for runt och var rastlös och stoppade äckliga godisar i munnen tills jag satte mig till ro vid pianot i typ 30 min. sen var min tid där slut! Men då kom stackars Sofia hela vägen från villis för att sitta max 60 min och helt ensam :( Så vad gör man inte för sina vänner :)
Ingen kom och kollade så Vi satt och pladdrade på i nån halvtimma tills våran lärare kom så vi fick gå. Kul för Sofia att komma hit för den lilla stunden, jätte onödigt :(
____________________________________________________________________________________
Angående helvetet (pugget)
Har gjort klart Arl med lite hjälp från en läskig Gubbe ja skulle tänka på när jag skrev detta inlägg!
Mystiskt mystiskt! Fast han heter TobBe, med stort b där, för så blir det när jag skriver det på mobilen!
Han är sjukt dryg och äcklig. Nä inte riktigt, ska inte vara dum då blir jag ju dränkt i godis :D
Vi har en underbar och annorlunda relation, lät deep dedär.
men plugg som sagt //// Cut
Har även fått ihop 6 sidor sammanlagt i PAt .. men mer ska skrivas nu =/
Sjukt drygt och ikväll ska jag sy klart det sista så jag kan redovisa imorgon!
De som är kvar nu är matte som jag e grym på
LAS sammanfattningen
Och Religionprovet. Så skönt att ja minskar mer och mer!
Vilken jävla helg jag haft, har ändå varit sjukt duktig, blir fan ledsen i ögat.
_____________________________________________________________________________________
Nu ska jag äta tårta!! :D

Kommentera

Publiceras ej