Men puss och kram, gos och jam! Raaowr

0kommentarer

HAHAHAA
Kul natt!
vad fan gör jag??!
Kokar nudlar i stekpannan, funka fin fint de! ;)
Sen diska jag frivilligt oxå? Whataaahappend?
PLUS ATT TILL THE BIG FINALE!!

PROJEKTHELVETESARBETET E KLART = UNDERBART

Blev de alles nyss åååh..
Jag börjar grina nu, så jävla grymt. kl är nästan halv 5 och jag har lagt ner hela min helg och själ på detta skit mm.
Snälla säg att de duger och att jag är fri nu?? Snälla! Har jag klarat detta kommer jag klara av ett fet kapitel i matte till på torsdag ;) HEHE. Fatta bara matte och religon kvar!!!! :D AWESOMNESS
_____________________________________________________________________________________________
asså ja är hypertrött så ja e pigg. Har varit trött sen typ 8-9 men inte fick ja sova då inte, nä för P-A pilla mig i ögat och sa att ja måste bli klar innan jag får ta mig en blund, vilket måste vara nu??
yAY asså ni förstår inte min lycka just nu, trodde fan de skulle bli omöjligt först men nu är jag här.
Vill ba grina och däcka dirr. Fosterställning nästa?? Aiight! <3
_____________________________________________________________________________________________
Snart tar jag semester forever från skolan! <33333 AAAAH :*
P.S
ZZZzzzzzZzZzzzzzzZzzzzZzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZz

Kommentera

Publiceras ej