My new dress!

1kommentarer


snabbisbildN

Här är min klänning som ja köpte på mellandagsrean på Åhlens.

sista som fanns och råkade vara i xs ;) Kul att ja ser ut som en gammtant ;D


Jojeman! Här har det inte sovits på 25 timmar! ;)
Är ändå på topp och redo för en galen kväll innan jag däckar lagom skönt och hårt!
(ingen såg när ja sov i soffan i biblan med anna och på lektionen ;) )

Hihi, ska vara med honeybun ikväll, han har söta kanintänder :]
Ska laga mat och städa upp rejält, ser fan förjävligt ut här! Men säg inte till någon.
Folk kan ju börja undra va ja är för grottmänniska eller nåt ?
80% av de stökiga är alla mina älskade kläder som ligger utspridda i hopplöshet.
resten är accessoarer i alla dess slag.

Lyssnar på Günther, jag tror att ja är smygkär i honom mot min vilja. Damn...
Ahja skit samma, don't wanna talk about it lick-some.



P.S Jag lagar skumma maträtter :O.


1 kommentarer

Syrran

11 Jan 2011 20:59

Jag läser din blogg darling varje dag :-) Visst är de skönt med spikmattan, jag älskar fan min mer än tony.. haha!! Snygg klänning btw :-) Puss

Kommentera

Publiceras ej