Shoppa är livet!

0kommentarer



Ja jävlar va ja shoppa lös idag.. lr vänta de var ju igår ;)
Var på stan 2,5 timma räkna ja ut xD
Ja e seg?!
Gick minus 1000 kraunor på dom timmarna..
Jag tröst köpte mig en vacker klänning bl.a som var på rea, 199kr kosta den.(lägger upp imorgon)
Sen drog ja på mig den och mina nya skor(på bild i tidigare inlägg), satt på grym musik och lagade middag!
Så sjukt mkt roligare ;D
Resten av av pengarna gick till viktiga saker faktiskt :)

Senare kom världens bästa Isak och hälsade på!
Han gjorde verkligen min dag, har ju varit ensam och sadface hela tiden :(
Så kommer han och hälsar på, suveränt!
Vi ba satt och snacka om allt och inget, helskönt och timmarna flög iväg.
3 timmar kändes som 1 :p
Vi tog roliga kort oxå som finns på fb :)

Nu ska jag göra te och äta en semla sen hoppa in i duschen och sist lägga mig på spikmattan för
att få en ljuvlig skönhetssömn :)

Puss









P.S Kul att så många läser min blogg när ja väl gör ett inlägg! Bara de gör mig riktigt glad :D
Och tack för den söta kommentaren till de tidigare inlägget! :)

Kommentera

Publiceras ej