Lajdvn.

0kommentarer

Hmm kl 2.. Ska upp 8 imorgon. Halv 10 börjar vi med nåt högskolegrejs.
Jag har försökt sova, gick inte bra...
Kokade makaroner som jag tyvärr  brände så halva slängdes :S
Jag kommer bli en värdelös fru känner jag! xD
Därför är de bra att min man vet hur man handskas med köksredskapen
och vet hur man kryddar till det, så jag ska nog hålla mig utanför!
Tekniska prylar är mer min grej, sånt man får pilla och pyssla med. :)
I brist på ner sövning så har lockat håret så kan ja vakna med vilda lockar imorgon!
Jag har målat naglarna oxå, kunde inte bestämma mig för vilken färg jag
skulle ha så de blev fransk manikyr! De är alltid snyggt och passar till allt :)
Råka dock riva upp ena när jag låg på spikmattan när jag skulle låta de torka  :((
Ahja ska ta och varmduscha nu så man får värmesting och däckar!
Puss Nattinatti!
P.S Det är inte blod, men de ser läskigt äckligt likt ut!

Kommentera

Publiceras ej