LEO-Style in my heart

1kommentarer

Jag kan knappast vara den enda som fortfarande Àlskar leopardmönster
sÄ dÀrför tÀnkte jag bjuda pÄ denna bild!
.
HÀr hitta jag en bild pÄ nÀr jag gjorde lite LEO-style pÄ mina ögonlock.
TyvÀrr tog jag inte en bild innan jag varit ute sÄ han ju kladda lite av snöflingor.
DÀrför rekomenderar jag en vattenfast penna eller eyeliner.
Vissa kan ju ha rÀtt "feta" ögonlock sÄ de kladdar lÀtt efter ett tag.
Eller om de nu skulle snöa/regna ute, dÄ Àr de ju förstört pÄ en gÄng.
.
Jag hade Àven ett par urgulliga Uggs med leopardmönster, tyget syns nedanför mina ögon.
Saknar dom! Men dom blev rejÀlt anvÀnda sÄ nu Àr dom slÀngda :(
.
Jag anvÀnde mig av detta smink:
Eyeliner
Guld ögonskugga
Mascara
.
VĂ€ldigt enkelt? JA, och roligt!

1 kommentarer

Diman Dilir

13 Dec 2011 18:04

sÄ fint!:)

Kommentera

Publiceras ej