Hej övrighet!

0kommentarer



Hej jag vill bara informera om lite allmÀnna saker som man borde veta för att bara veta!


1. ProViva hallon granatÀpple smakar faktiskt hallonbÄtar, iaf lite om du tÀnker efter jÀtte noga!
_____________________________________________________________________________________
2. Jag Àr hemma i Vilhelmina, pÄ riktigt och lÀnge, inte för att jag kÀnner nÄgon framtid ens detta Är hÀr.
_____________________________________________________________________________________
3. Jag har satt igÄng mitt springande, skööönt, fettot har fan ingen kondis lÀngre, men fetto blir hungrig och Ànnu gladare av mat efter nÄgra kilometer i det fria, sen dusch nÄgon timme pÄ de, lovley<3
_____________________________________________________________________________________
3. Jag blev sÄ less pÄ mina feta/snea ögonbryn sÄ nu har jag bett dom banta och jag mÄr riktigt bra! Resultat lÀngre neeer. överSmala men luftiga och lÀtt hanterbara.
_____________________________________________________________________________________
5. Jag Àr jÀvligt dÄlig pÄ siffror mÀrker jag, och jag gillar att haka upp mig, nu blev de jÀtte fel? 1,2,3,3,5?
_____________________________________________________________________________________
6. Det Àr höst och fööör kallt, kÀnner snuva i nÀsa och svid i hals, knarka varma gosaker?
_____________________________________________________________________________________
7. Pucko finns pÄ lÄglaktos, lite status pÄ de!
_____________________________________________________________________________________
8. Kommer inte pÄ nÄt mer nu, ska vÀl Àta frukost (a) Sen börjar dagen pÄ riktigt, ut Ä flÄsa lite sen stÀda lÀr ju behövas i varje hem inte sant?
_____________________________________________________________________________________

P.S Visst lÄter jag som vÀrsta tjockisen? skulle jag oxÄ tro
En tjockis pÄ 152 cm och 40 kg!


Ögenbrynt jĂ€tte fint?


MUSSLA

Kommentera

Publiceras ej