Massor av allt

2kommentarer




Har hunnit ha 4 lektioner idag! Men fan så fort de gick alltså :P
Sen ströva Sofia, Tina , Anna och jag runt på stan för att skika på skor.
Hittade ett par som jag direkt blev super förtjust i! Måste flirta lite med mamma sen :]
De var som vinter kängor men med platå ;) Mamma kommer bli förvånad och
gilla början av den meningen men det sista ordet kommer förstöra the moment ! x)

De kanske blir mys pys med Mina häftiga väninnor ikväll, trots att dom hållit på att mobba mig hela dagen!
:@ ne nu bli ja sur igen :O
FÖR I HELVETE NI KAN DRA ÅT mitt håll och kramas :)

Puss och hej, i mitt kylskåp finns pastej





2 kommentarer

DildoSven

26 Sep 2010 01:07

URS äckelbilderna :S Får rysningar av den högst upp....



Och ahahh du ser lite ut som isak då han ser ut som en blåsfisk i ditt album "fisk 2009" på fb xD)

Mathilda

26 Sep 2010 18:05

TACK! I guess! x)

Kommentera

Publiceras ej