Hello my Friend!

1kommentarer





Röstade för första gången i mitt liv idag, alltså i skolvalet! :)
Till helgen blir de FET rösta! ;)
Klev upp alldelens för sent idag så jag såg väl ut som ngn annan knas i mina mysvarma
kläder.
Sen fick jag höra att de va SKOLFOTO IDAG. Skjut mig!
Yay jag visste att jag skulle glömma de även fast ja tänkt på de alla dagar innan...
Fail.
Fick gå hem på sista lektionen och fräscha upp mig vilket i helt onödan eftersom det börja regna när jag skulle dra tillbax på skolan OCH för att fotografen var kass..
Hon stress tog bilder och sen tog hon bara en där jätte många blev knepiga. Ja jag oxå.
Försökte se söt och glad ut.. när de var för sent..  hon bara tryckte av.. Hann inte ens vara berädd.
Så självklart såg ju jag varken Söt eller Glad ut! Nice one..

kom iaf ihåg kören idag :) Det är roligt, sång gör mig lycklig!
Tur oxå att jag bor just bredvid musikskolan för de regna när vi slutat.

Har lagat mat, typ bacon wook med ris och en rolig sås gjord på egen känsla! x)
Men gott :))) Jag sölar på golvet.. -.-

PUSS



1 kommentarer

-' j u l i a

18 Sep 2010 01:16

Men.. säg int så! hahah, fick ju se skolfotot efter och de enda jag minns var att jag fick nån cp min.. och jag som hoppas på motsattsen! .. fast.. får se från den possitiva sidan.. då kanske alla ser skumma ut, och jag behöver inte känna mig ensam! ;)

Kommentera

Publiceras ej