The love birds på gästlistan!

3kommentarer




Hahaha kvällen förgylldes!
Mackan och Fisen kom och "överraska" mig.
Dom kom med en tårta och ett glatt humör.
Sen urartades läget som vanligt!
Vi kollade på the human centipede, världelös film tycker jag och otroligt sjuk.
Vilken psykopat hittar på såna där filmer egentligen ???
Den var då så sjukt mkt roligare att kolla på uppspeedad xD
Nu har jag fått feber igen och är helt slut,
Men jag hade det jätte roligt! :)

Något som är riktigt mysigt är att dom fortfarande är tillsammans trots alla
Besvikelser och besvär de gått igenom, men här nedanför får vi se hur lyckliga
de ändå är för att ha varandra! <3 Blir lite rörd faktiskt :')

Bilder säger mer än ord eller vad säger ni?
Såå sjukt Underbart med människor som bjuder på sig själva!
ELLER ???

HAHHAAAHHHAHAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHAHAHHAAAAAAAAAAA!












AND THE BIG FINAL, !!!!!!!!!!!
WAIT FOR IT !!

AND HERE IT COmeSS !




3 kommentarer

Ajzaek

02 Sep 2010 15:03

Sjuk kväll och sjuk film vi såg!!! xO



Jag är ungefär lika rädd för markus som jag är för den där gubben i filmen xP hihi :D



Gabriel

03 Sep 2010 00:47

Konverterade till bög tack vare sista bilden på Markus. Mums!

Missdicksdotter

09 Sep 2010 21:01

Haha du har så rätt såå! Dom e bög :]

Kommentera

Publiceras ej