Tasty Tisdag

0kommentarer




SHo, kom just in!
Har varit på sånglektion och förökat mina tonkunskaper!
Fan de e så kul att sjunga ;)
Ska alltid börja dagen med att sjunga för då får man en positiv inställning som håller
förhoppningsvis hela dagen ut.

Jag är höst snuvig vilket inte är så konstigt.
Inatt när jag skulle gå hem från en kompis var de frost och dimma ute och läskigt kallt!
Alltså har vi börjat få flera minusgrader på nätterna?
Inte okej om du frågar mig!

vill jag hellre ha lite isolerad snö, tänkte satsa på snowboard till vinter igen.
Var ju som 3 år sen sist... Och min fina bräda finns kvar, så jag vill utnyttja den
lite mer än vad jag gjort för de är den värd! <3
Synd bara att ja e så klantig, lär ju bryta andra armen eller nåt ;P

Få se nu... klockan är 11.47.. och 13.25 börjar jag.
Vad gör jag ?



Utanför mitt fönster såg de ut såhär inatt!




Kommentera

Publiceras ej