Röstat och klart!

0kommentarer




Nu har jag äntligen röstat, på Socialdemokraterna!
Själva röstningen var inget speciellt faktiskt, lite för lätt på nåt sätt.
Får hålla valvakan och hoppas på de bästa.
Sen får vi se om de blir till att fira eller till att deppa!
Tycker vi ska anordna en fest hursom! :)

Röstade i skansholm, där jag gick 2 år i föris.
Blev helt paff när jag såg lekplatsen utanför där jag och mina vänner brukade leka.
Härliga flashbacks fick man, och jag saknar väldigt mkt tillbax till den tiden.

Nu har förskölan blivit en resturang med värsa lyxmaten :P
Ska äta där med familjen någon gång, får se om jag känner igen hur de ser ut inuti.

Nu ska jag packa och städa lite, sen bär de av till Lycksele igen.
Förmodligen åker jag med Carro som tog körkortet förra veckan! :)
Hoppas jag hinner.

Nej nu ska jag gå och proppa i mig massor av mammas mat och fika :}

Puss



Kommentera

Publiceras ej