HEj nej...

2kommentarer




FAN, detta ÄR anledningen till varför jag inte ser sånna filmer!
Man blir psykiskt knäckt och berörd! Och de sitter i fortfarande!
HATA.
Ska aldrig se ngn sådan film igen, aldrig!

Jag kommer gråta som en mes när jag lägger mig, kommer se dom framför mig, eller bredvid mig?
När dom håller om varandra och dör tillsammans!
Kärleksblaj alltså! Fittmupp!
Hur fan kan man bli så berörd av sån kärlek som inte finns ?
Jävla "The notebook" äppelstjärt...

AAAHHHHHRGGGH
Jag blir tokig, ska gå och lipa sönder mig själv nu. De e synd om mig dessutom!
Jag sover ensam medans ni kanske sover hos eran Flick/pojkvän.
Men mysigt för dig ?? JA kanske men jag ? Ja jag! Jag får sova med mina kuddar och önska
att de va någon underbar person som jag får bry mig om och älska.

Jag är tragisk, ditt fel, filmens fel.
Hoppas de är tillfälligt, för jag är inte tragisk i vanliga fall!

Hejdå, inte ens choklad har man hemma att tröst äta, får ta  cookies, ännu bättre, Tja FETT!
Jag som är fetast i världen oxå ? Tina och jag kom på att jag hade magrutor idag ??
Typ 8-pack baby! grr
skulle hellre överlåta dom till min blivande man. ahja patetisk är jag.

HEJDÅ på riktigt nu!






2 kommentarer

Teeny!

28 Sep 2010 00:56

Allting löser sig tillslut! I promis bby gullet!

Remember you rock my world! :*

Miip, vi ska ha filmkväll och tjocka oss tsm och se happy filmer! :]

Mathilda

28 Sep 2010 12:09

Naaw! Va gullig du e :*

Ja de måste vi göra, myspys!

<3

Kommentera

Publiceras ej