NU, är det gjort!

6kommentarer



Tänkte göra något väldigt annorlunda och nytt, för att vara jag. :S
Jag tänkte bjuda på ett litet klipp där jag spelar och sjunger lite.
Jag är jätte blyg för att sjunga inför andra men jag försöker jobba på det.
Min röst är inget speciellt men jag älskar att sjunga så därför gör jag det. :)
Musik och sång gör mig riktigt glad!
Är dock inte världens bästa på att spela gitarr samtidigt som jag sjunger och just denna gitarr
som jag spelar på har några år på nacken.

Började på en ny låt idag som jag testade att spela in tvärt och såhär går den!

Mathilda Dicksdotter - Open up



Pusss

6 kommentarer

Ajzaek

18 Sep 2010 00:58

Braaaa Mathilda!!! :D :D :D det här var jättemodigt av dig ;D Du har härlig songröst också! =)

Mathilda

18 Sep 2010 01:00

Haha ååh ! Det är som att hålla andan jätte länge och sen få pusta ut!

aw Tack :] Det gör mig jätte glad!

-' j u l i a

18 Sep 2010 01:58

Så otroligt tråkigt! nä man skulle sagt något åt henne! ;o

Sofia

18 Sep 2010 14:55

fan vilken sångröst du ha, as duktig e du :)

idol nästa år fan? :D

Emma

19 Sep 2010 17:25

mycket fint Mathilda!(=

Syrran

24 Sep 2010 22:54

meeeeeeh guuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!! jag blev alldelens tårögd när ja lyssnade, tänk att ja fått en sån fantastisk syster med sån underbar sångröst!! känner mig så avundsjuk ska du veta :-P puss my sweetie

Kommentera

Publiceras ej