3 saker om mig!

3kommentarer








3 kommentarer

sofia

18 Sep 2010 17:39

haha, men du e grymt duktig :) !

jo de funka väl, kan fortfarande int sluta tänka på missfalle men de gå väl över snart hoppas ja :) Hur äre själv? allt bra? Kram

Sofia

18 Sep 2010 18:45

joo ja fick missfall för lite mer än en vecka sen..

opererade mig i förrigår för ja hade rester kvar av graviditeten, så de blev skrapning ;/



okej men häärligt du ! :) kram

-' j u l i a

18 Sep 2010 18:57

Men eller hur! Jag tänkte fråga om hon kunde zooma in så man fick kika hur man såg ut.. gud va jag ångra mig såhäri efterhand. Jag menar, de är hennes jobb, hon borde varit mer seriös, tror de stod på hemsidan att en grupp med mindre än 15 personer skulle ta 20 min att fotografera och typ en kvart att fota en skilda bilder med en grupp under 15 personer. Vi var 10 i våran klass och allt tog säkert.. mellan en kvart 20 minuter och då inräknat både enskillda och gruppfotot. Dålig stil ;ooo

Kommentera

Publiceras ej