Impulser

3kommentarer




Halvligger i soffan med en kopp te och funderar va Fasiken hände igår??
Kan uttrycka kvällen med 2 ord, spontant och impulsivt.

Kvällen var planerad öl och förfest med tjejerna sen puben.
På puben kom Tina och snackade om hotellet, då började det studsa lyckobollar i mitt huvud.
Och vips så haka hela högen på att åka på hotellet :)
Där hade vi helt okej och ungefär halva klassen var där så de var underbart! skit kul
att göra nånting med dom annat än i skolan. :)

Sen vid 3-4 tiden vare efterfest. Jag och Nasse med några snubbar.
det jag minns var att jag Somna på viktors axel. sen gick ja å nasse hem.
Jag var hemma kring halv 6 tror jag :S

Ska ta det lugnt nu ett tag! I alla fall tills nästa helg :)
För då bär de nog av till Östersund med några vänner! ;D

Kl är för fan bara halv 6.. vad ska man göra nu...?




3 kommentarer

Emma

24 Oct 2010 18:00

så grymt snygg du är Mathilda!!

aldin

24 Oct 2010 21:27

Fan vad fin du är!



Brukar inte skriva i bloggar men adda min msn om du vill [email protected] :)

sandra

25 Oct 2010 09:37

fin blogg ! <3

Jag har en veckansblogg på min blogg om du har lust att vara med så klicka http://ssandriiii.blogg.se/2010/october/veckansblogg-annu-en-gang-3.html#comment där ! :D

Hoppas du har lust, kram ! <3

Kommentera

Publiceras ej