Diabetes på gång!

0kommentarer



Damn! (Helveeete! på norrländska)
Såg den där söta snubben från gymmet igen.
På skolan denna gång, han måste alltså vara ung!
Våga knappt titta på honom, kändes som att jag skulle glo ihjäl mig då, haha!
Ahja man kan alltid njuta av att se på honom, fin fin fin!
Jag låter som en peddo stalker, i know.
Fan va pinsamt, fast ne inte mitt fel att han går runt och ser bra ut...

alltså nu blir ja knäpp, de kan fan inte varit han som gick ut ur denna byggnad nyss.
Just precis när ja skulle ta kort på "solnedgången" vid musikskolan.
Ser i syne nu oxå. Blir fan rädd för mig själv!


Jora skolan var lika rolig som vanligt!
Tur nog fick man hjälp av Fredrik och Fredrik på NKn, och nej ja skrev inte fel namn.
Fast Fredrik kunde mest, för den andra Fredrik hade kollat på Fredriks papper och inte alls
gjort de själv. Så Fredrik var bäst! :) Tack tack.

Nu blev jag bjuden på middag oxå, så mysigt! :] Måste väl sticka iväg. Hej!

Puss

Eftersom ingen ville va med mig direkt efter skolan, var jag med mig själv 2 ggr!


Solnedgången eller vad man ska säga!






Kommentera

Publiceras ej