Arterna Urartar sig!

3kommentarer






För er söderutlÀngrebortinteilyckslemÀnniskor sÄ kan ja ju berÀtta att de Àr massa snö hÀr nu.
Vill inte skryta med det för jag gillar de inte!
Hawaii hade varit underbart att vistas pÄ nu.
TÀnk, vinter pÄ en dag.. skumt.. Snart Àre jul ocksÄ, vad önskar alla sig? :O ... Paniken Àr slagen!



AlltsÄ jag kan ju bara sÀga sÄhÀr, De Àr ju bra att man har normala vÀnner !?
Haha Underbara och unika skulle jag vilja sÀga :)



HĂ€r ser vi en mycket speciell och ovanlig art. "Krumelilurdjuren"

Honan ligger mÀtt och belÄten efter att ha Àtit hela dagens fÄngst helt sjÀlv,
medans försöker hanen förgÀves  fÄnga in nÄgon rÄtta eller nÄgon insekt för att överleva dagen.




HĂ€r har vi den svenska arten "B-rud"

Kan hoppa fram vart som helst, Du kan höra hennes skratt pÄ mils avstÄnd.
KÀnd för att vara alltid vara positiv och en aning dum, ett vanligt svar du kan fÄ Àr: JaAh! :]




3 kommentarer

Teeny!

14 Oct 2010 18:57

Men jag dÄ!? :(

Mathilda

15 Oct 2010 02:13

Men söööt :) du Àr ju oxÄ en av mina unika vÀnner! <3 Men hade ingen ny bild pÄ dig som ja kunde skriva nÄt roligt om! Puss

InGa

16 Oct 2010 23:07

DUM!?? Hurredu nu har jag inte exempel pÄ motsvarigheten men jag ska visa dig!

Ser du hur jag har handen va? SuperGrÀV! Vettu sÄ gÄr det!

Men var du tvungen att ta grisnÀsebilden Äh xD)

Kommentera

Publiceras ej