Distans Abstinens

0kommentarer




Klarade inte av ennu en natt hemma i vilhelmina.
NEj går bara inte usch å fy. what's up with villepille?
Den mörka höst Skogen skrämde iväg mig.
Tur att Nasse körde bil, hit till Lycksele, där jag sitter nu.
Anna skulle se film å mysa med mig men nej,
hon var trött.  Tina fixa mamis hår.
Jag kommer dö, eller nä ja kan ju städa de lilla som går, stöka ner och sen
fortsätta processen om och om igen?
Jag känner mig ändå jagad. Måste göra nåt för att stoppa abstinensen
av något jag inte ser med klara ögon.

Om du tar dig en titt
Och om du tar dig ett dopp
Ta dig nu en tankeställare
Innan det friska sinnet säger stopp

Jag springer men stöter
alltid på Herr Abstinens
Han flåsar mig i nacken
Och hans ögonkast bränns


äsch vafan

Sov gott!

De e äckligt att känna pressen





Kommentera

Publiceras ej