Smile on my face

3kommentarer




Underbar kväll!
Först Gymmet med mina underbara grabbar, Isak, Joel, Emil och Emil!
Sen film och glass med mina mys brudar Sofia Tina och Anna hemma hos mig!

Jag är en lycklig tjej måste jag säga! Livet känns bra :)


Happy Girl, New dress


SERIÖST ? Gosh ..

Nejnej! :)


Får man bjuda på en snabb dikt?
Hittar på den nu då, får se hur den blir!

Om ett hjärta brinner
När tar veken slut?
För Du är glassen
jag vill fylla i min strut

Du är en sockerkick
från okänd kontinent
Du är smaken av njutning
som jag aldrig förr har känt

En våg av glöd
som ivrigt sprider
Även om det är kallt och vinter
Är du mina heta sommar tider

Jag skiter i vilket
Om veken har ett slut
För om jag har dig
Blir inget som förut

Jag vågar chansa
och lita på en ny kontrast
För bara du kan få mig
Från flytande till fast ?


yeye what evvvX500er :)


Puss och godnatt!


3 kommentarer

Natalie ss Rantanen

05 Oct 2010 08:58

-Hej, Taaack du =)

irre

05 Oct 2010 15:20

Fett bra !:D

Camilla ;)

07 Oct 2010 22:08

är klänningen köpt på marknaden ?

Kommentera

Publiceras ej