Lov, jag lovar dig!

1kommentarer




Du, de fan snart lov :D nästa fredag säger vi hej svejs höstlov som inte är de för
att de är snö här så de borde kallas redanvinterlov!

Bacon e gott!

Men i alla fall.. lång dag har de varit med skola och kör, och ännu är den inte slut.
Näst på listan står Ica med Anna! Jag skulle handla och Anna snacka om nåt Ica kundkortsparty ( YAY)
Så nu ska vi dra dit å festa!

Sen ska jag traska till gymmet och pumpa.

Hoppas på att Teenyweeny ska komma till mig och hälsa på efter det, de va ett bra tag sen nu :(((


Fan jag kommer somna nu känner jag, ja vill de! Snacka om att jag redan är slutkörd....
Zzzzzzz..z...z.z.z.zzz.....zz..z..................





1 kommentarer

Linn

21 Oct 2010 22:18

sv: Hej gullet! <3 Ja precis, jag vill ha sol, värme och sköna dagar! Puss<3 Vi måste träffas snart!

Kommentera

Publiceras ej