Indie Kvinnan från gymmet VS. Krycktrickaren!

3kommentarer






KUL kväll!
HAha Isak Fritz är ju som han är!

Märkte plötsligt att 4 heta hunkar addat mig på facebook.
Min första tanke var, något SKUMT är pågång som allt annat ikväll.
Kollade igenom gemensamma vänner.
Alla var vän med Isak, Sebbe och Markus.
Min första tanke var: ISak vafan har du gjort nu!!!

Senare fick jag massa roligt i loggen. Fan vilka sköna grabbar x)
ÄLSKAR TRICKARE, riktiga livsnjutare med style.
Dreggel.
Blev sjukt taggad att försöka mer.. Alltså att Tricka?
Jag är ju som en bergochdalbana när de gäller lusten att lära mig saker.

Jag är Arg på isak (Lite på lossas)
Han är ju rolig men jag vet att han gillar att få mig pissed och flaxig med armarna!
Jag säger då bara de, IMORGON PÅ LUNCHEN,

Indie Kvinnan från gymmet VS. Krycktrickaren!







3 kommentarer

Krycktrickaren

19 Oct 2010 00:57

HAHAHAA så jävla kul!! x'D



Kom igen din indiebiff! ;D

en el makoo

19 Oct 2010 02:31

Jag håller på Krycktrickaren!!! bara för att han har min fking rosa le elite awesome af doom tröja >.<

Mathilda

19 Oct 2010 16:01

Kryckan, Du hade tur,hade inget alarm så ja kom på skolan försent ,,...Men NÄSTA GÅNG!



Markus, vafan äre här?! Ska du oxå ha spö nu vaa!??

Kommentera

Publiceras ej