Cheuhu

0kommentarer





Mysig dag :)

Lunchkonserten vi hade idag var jätte rolig :) Kul att mina brudar var där och tittade <3

Sen slapp jag redovisningen x) (för idag) Hatar att stå och redovisa inför massa äckliga sirrande blickar.
De är alla ögon som är hemska, inget annat.

Vi försökte oss på manusplugg ikväll men de blev bara några sidor med roliga dialekter x)

Sen har de pratats väldigt mkt, deeptalk så ja e alldellens snurrig.
Mitt huvud spränger så jag borde ta tillfället i ak och sova många timmar inatt
för förra var kaos.


Testade lite leopardsminkning för att matcha övriga klädesplagg.
Snabbgjort och slarvigt.
Dock tog jag bilden efter skolan så det hunnit suddats ut en del efter ett antal blinkningar med
snöflingor emellan .









Puss natti :)

Kommentera

Publiceras ej