25 oktober 2010

1kommentarer



Slapp söndag ska du veta, klev upp 3, satte mig vid datorn.
Lagade mat.
Satt mig vid datorn.
Pluggat.
HĂ€mtade grejer min mamma skickat, satt mig vid datorn igen.

KlÀnningen jag bestÀllt frÄn bubbleroom hade kommit sÄ mamma skickade den frÄn villis
till mig. De va ingen klÀnning,.. de va en topp...
PÄ bilden sÄg den ut som en klÀnning/tunika.
Men icket.. och jag tycker inte om den. den Àr typ orange  den sÄg röd ut pÄ bilen.
Och nÀr jag satte pÄ mig den var de vÀrst!
SÄ blev tvungen att komma pÄ nÄt. sÄ de fick bli en vit spets tunika under..
Vet fortfarande inte om jag gillar den.. hmm.. kanske mÄste sy till den pÄ nÄt sÀtt.

Resten av innehÄllet i pÄsen var bÀttre!
Mammas hembakade bröd, köttbiffar och choklad :D
Mina chinos.
Sen en bÀttre telefon som ja kan anvÀnda och lite emlis presenter :]



Gullemamma hade tydligen köpt ett par svarta tights och 2 sockpar som
hon hade smygit ner i pÄsen :]



Lite mer rÀddad


Haha orkade inte fixa till bakgrunden sÄ jag röjde lös lite...
Hej jag flyger, det Àr roligt.





1 kommentarer

Emma

25 Oct 2010 09:30

SV: klart jag ska snygging! ÄR allt bra med dig fina Mathilda?<3

Kommentera

Publiceras ej