Nya kläder

6kommentarer

Fick små panik ikväll, kom på att alla mina party och finare kläder är i lycksele, och jag är i vilhelmina!
= Katastrof!
Inte kunde ja gå och köpa något här. Aldrig.
Och lycksele va ju där borta.
Skojade med Emilioouw att han skulle sy en tajt klänning åt mig.
Sen kom jag på det själv att jag kanske kunde göra de, iaf testa.
Gick och fråga mamz om tyg och hitta ett ganska roligt stretch tyg.
De fick de bli och jag jobbade flitigt.
Haha ja man kan ju säga att den är speciell och att ingen annan har den.
Det är ju plus, men vågar jag använda en hemmagjord klänning?
Tycker den blev söt iaf :)



6 kommentarer

johanannanan

10 Mar 2010 20:52

Den vart ju snygg! ;)

Emilioouw

10 Mar 2010 21:38

Den blev så jävla bra! Du är så jävla fin sötnos :*

Mathilda

10 Mar 2010 21:41

Tack!

Haha tycker du fast jag gjorde den själv? ! :D

Vad kul <3

Emilioouw

10 Mar 2010 21:51

vsg!

Jaa den va hur fin som helst :)

ska du ha den imoorn??? :* <3

Mathilda

10 Mar 2010 21:55

Söötdu :*

haha vågar jag de? Och matchar jag dig på nåt vis?

Du kanske vill låna min blåa rosett eller så gör jag en åt dig i samma tyg som klänningen! Haha ;) <3

Emilioouw

10 Mar 2010 22:06

haha men vi hittar på nått :P de blir bra ska du se :) <3

Kommentera

Publiceras ej