18-ÅRSDAG!

2kommentarer

Oj oj oj vad det händer saker nu i dessa sommartider!
Snart är det skolavslutning och sommaraktiviteterna ligger och bränner i luften!
Idag är min 18-årsdag!
Jätte trevligt :)
Fått massa grattis och paket
Fick kläder å en jätte fin bikini!! Hörlurar och högtalare :)
Dansgalan igår vaa skön! :)
Hade kul så länge allt höll sig i styr och tack till alla
underbara vänner som alltid funnits här för mig i helgen! :)

Sitter med Emil B och Anna A och jag spelar gitarr för dom, nu spelar jag Piercad i ollonet ;)
För i morgon häänder det äntligen i min navel!  :)


Bra saker:
18 år idag
paket :]
Vänner och familj
Tårta
Nya prylar
Piercing i morgon :D
Taggad inför lovet :)
Flyttar in i lägenheten snart

Dåliga saker:
Bakis
Dumpad
Skolless



Min nya fina bikiniiii! :)




Denna bikini kommer förgylla mina dagar på stranden! Tack mamma :)

2 kommentarer

IDA!

06 Jun 2010 22:56

vart ska du ta hål? :*

Mathilda

06 Jun 2010 23:01

I naveln ;) måste ju smycka magen när jag ska på stranden!

Kommentera

Publiceras ej