Hej Polen, en dröm!

2kommentarer


Okej och hej!
SÄhÀr ligger det till, Hörde ej 3 samtal pÄ min telefon i morse..
Trots att mobilen lÄg 2 dm frÄn örat och papzen höll pÄ att dunka sönder
taket ovanför mitt rum nĂ€r han la ny plĂ„t. ÄndĂ„ sĂ„ har jag sovit som en gudinna!
Beundrar mig sjÀlv faktiskt!

Hade oxÄ en knasig dröm nÄgon gÄng i natt.
Hittade massa hundringar i mitt rum nÀr ja stÀda sÄ
Jag carro och anna bestÀmde oss att Äka till Polen ? Tydligen var det jÀtte utomlands i drömmen.
Vi skulle Äka flyg men de var dÄ de knÀppaste flyg ja sÀtt för de var en mega uppblÄsbar grej som vi satt pÄ
och svÀvade fram med, sÄg ut som typ bamse eller nÄt :S Sen landade vi pÄ vattnet vid Stockholm.
Jag var jÀtte shopping sugen sÄ ja glömde alla mina grejer pÄ "planet".
Sprang ivÀg till ett "marknadsstÄnd" med massa fina klÀder. Kom sedan pÄ att ja inte ens hade pengarna pÄ mig!
Sen kommer carro och anna och sÀger att jag glömt grejerna pÄ planet och att nÄgon snubbe tog dom nÄgonstans ? Sen trÀffa jag en mysko person som skulle vÀgleda mig till vÀskorna!
Fick oxÄ ett sms  av UNO dÀr de stod: Tagga cs ikv!

Anna hitta en jÀtte vacker klÀnning som hon skulle köpa som sÄg ut som en bröllopsklÀnning!
Sen kom hennes kille och vips va hon halvnÀck ? xD hon hade bruna spetstajts med trosorna utan pÄ, och sÄ sprang hon ivÀg och fnittrade och Lasse (kallar hennes kille de) sprang efter i endast kallsonger xD
Carro blev sur pÄ jag och Anna som bara gojade runt och skulle checka in pÄ lyxhotell och ragga pÄ receptionisten oavsett Älder och utseende? Tycker lite synd om henne, att vi va sÄ koko att hon ville ha sÄnt sÀllskap. xD

AlltsÄ jÀtte virrig dröm men de var det jag minns frÄn den.
Men till polen hann jag inte rikigt drömma sÄ ja vet tyvÀrr inte hur de sluta! FÄr fortsÀtta i natt ;D

2 kommentarer

Carolina!

26 Jul 2010 20:02

HAHAHAHA

"checka in pÄ lyxhotell och ragga pÄ receptionisten"



Du jag rÄkade oxÄ drömma om att vi skulle Äka ut och resa, men de var till barcelona. men vi lÀste att vi skulle Äka kl 1 pÄ dagen men planed hade gÄtt kl 1 pÄ natten. SÄ vi fick inte Äka med.

Verkar som om vi 3 & lasse verkligen ska resa!!

Missdicksdotter

26 Jul 2010 20:32

Haha ja eller hur jag Àr lÀtt pÄ att resa med er :]Mumssfilibabba

Kommentera

Publiceras ej