:D

2kommentarer




Här kommer lite mer från Åsele som ja glömt :)

Dessa goa glada grabbar tillbringade jag mest tid med! Puss på er<3


Btw Emil H amputerade bort sin arm i helgen.


SnygggIsak stek ála Vellu ;)


SNygg Markus ;)



Min goa Farsa som höll koll på mig hela helgen, fast NE .. jag höll mer koll på han ;)


Lilla goa Emil H får mysaa med pojkarna medans ja fixar EGEN korv! :]


3kant på G? Mackan checkar bröst, Emil stört förälskad i Isak som tyvärr är intresserad av Mackan :O
Åh vafan gör markus med handen ?? xD


Här hitta dom en trevlig liten man som dom kunde leka med?
Ett ord som beskriver denna bild: GALET

_______________________________________________________________

Här campa vi vid ishallen, söndagsDött efter en busig helg!



Vårat fina tält som Markus är stolt ägare till! Här är han besatt av en demon.


Här Sov


Här sov


Bakis? Ändå fräsch!


_______________________________________________________________

Ett fult jävla impulsköp jag gjorde mitt fylleskall!
I hel jävla plast, inte ens så man kunde ha vatten i... får väl leka ädnå.
ak-47 med andra mysiga prylar, JA jag saknade faktiskt cs i helgen :/

__________________________________________________________________

Jag å Pluttan kollar på Petter ;) <3


Goaa B-rudar <333


Här blir vi spankade av Yanke ;) Anna: Vill DU vara med? ;D


RhOOOUMPAAAAAH! ;)

2 kommentarer

det du

22 Jul 2010 01:45

hur kan man sakna cs då det suger kuk? lira call of duty 4 modern warfare eller call of duty modern warfare 2 istället. mycket roligare och vettigare om man ska lira något. cs är för 12 åriga små glin som inte har förstånd att lira annat

Missdicksdotter

22 Jul 2010 03:00

Jaja alla har sina åsikter och jag tycker inte alls cs suger kuk! Skulle gärna testa dedär andra spelen men cs räcker för mig just nu, det kräver inte så mkt tid eftersom jag vill mer med mitt liv än bara spela.

Därför är cs bra, man kan ta någon runda då och då när man känner för det.

Och förstånd och förstånd ? Man väljer väl själv vad man vill spela och cs är något som man kan utvecklas i hela tiden. och dedär med 12 åringar, det är faktisk väldigt blandade åldrar som spelar. Kanske bara du som spelat med 12 åringar som varit bättre än dig, om man inte är bra på ett spel är de ju inte särskilt kul heller.

Kommentera

Publiceras ej