ÅSELEMARKNAD

0kommentarer

Hej åhå nu packar jag för fullt!
Är jäkligt trött men en kopp kaffe lär göra susen :)

Idag bär det av till
Norrlands största folkfest
som sagt och jag e riktigt taggad, trots det mulna vädret.
Men de e bara att hoppas på sol och så kommer man tillbringa
sin tid med de bästa! Lär ju träffa massa skönt folk
som man känner igen eller som man lär känna :)

Kommer åka raggar Volvo med min superbrutta Anna dit
och hon har fixat in baslådan nu så untzzz baby untzzz!
sen ska ja träffa mina 4 underbara grabbar som jag ska tälta med!
4 grabbar? ja fan tänk bara mina! haha Jag har tur jag ;)

Saker jag brukar göra, eller måste göra

Åka någon häftig karusell :)
Äta SUSHI om det finns i år oxå :]
PARTAYA
Thrillen ikv å Lördag! ;)
Dirty Sanchez <3
Lillasyster
Eric Saade
Köpa snygga trosor i fina färger och spets
mm.. och Ha masssaa kul hela helgen!







Vi ses där! ;)
Annars hörs vi efter helgen!

Kommentera

Publiceras ej