Pang - DÖ

1kommentarer



Jag e ganska dum.
För de första faila jag med "sova tidigt"
Hatar mig själv så otroligt mkt just nu!
Fast egentligen är de ju inte mitt fel...
De va flugjävlens fel..
Och de är just de oxå varför jag e dum..
Men de va han som börja!
Han surrade runt i mitt rum och trasslade in sig i mitt hår, skit äckligt.
Sen kröp han på mitt täcke.
Tog honom i vingen och sen ...
Plötsligt "Råkade" ena vingen slitas av.. de va inte meningen känner mig så dum!
Jag e en djurplågare. Nu kommer jag plågas tillbaka på något hämskt sätt! :'/
Nu springer han iaf runt på golvet och är äcklig istället...
Och var i helavetet har jag fått de till att de är en HAN?
Låter som att jag är en mans hatare vilket jag knappast är men vafaan
Skjut mig i huvudet så jag kan sova ngn gång!


ÄCKliG :'(

1 kommentarer

emilkingen

09 Aug 2010 01:42

du är bäst bby

Kommentera

Publiceras ej