Pusss

0kommentarer



Kom hem 2 timmar senare än beräknat!
Följde med Tina <3 och Bob :* för vi skulle prata om massa.
Bob e sexig men jag fick inte mysa med honom så mkt för då
blir Tina irriterad, förstår inte varför.. Hon vet att hon vill titta!

Så vi tog en trevlig fika på Duvan, mysigt!
Bob fick vänta i bilen, han har ju trots allt så korta ben.

Faila med mjölk... Väldigt Hårt..
Köpte Cheesecake med passionsfrukt och ni fattar vad de inehåller :P
Sen fick man supergod gammeldags vaniljglass till :>
Té med mjölk och socker.
Så blir de alltid när jag inte har tabletter med mig, allt blir med mjölk!
så nu mår jag bara illa!
Men de var supergott! :]

_______________________________________________________________________________________

Haha justja när jag skulle köpa fika .....

Jag: Är det där cheesecake? (pekar mot kakan)

Kassörskan: Nej, det är passionsfrukt.

Jag: Jamen, alltså kakan?

Kassörskan: Ja, jo de är Cheesecake!

Hallå damen, hur står det till? Visst jag är brun och Indisk men jag pratar Svenska och Engelska
precis som du! Hon måste trott att jag sagt typ: ärr dedara "shimirik" ???
Men nejdu! :)
_______________________________________________________________________________________


Sen skulle vi leta ballonger och säkerhetsnålar,
vilket var svårare än förväntat.
Först var vi på dollar,
där fanns inga ballonger eller säkerhetsnålar...
sluta med att jag köpte hårnålar.
Närmsta man kunde komma säkerhetsnålar iaf. :P
Sen åkte vi på Jysk, slutade med att
Tina köpte en filt och två 3-pack tennisbollar
som hon skulle hem och leka med sen,
fast ne till hunden om ja ska vara ärlig,
eller så ljuger hon =)
Jag köpte en påse doftkrull,
massa torkade blad och växter.
Fanns massa olika dofter och alla
påminnde om olika män! Like ;D
Jag tog en röd påse som lukta smyghet passion.
Sen drog vi på Ica, och såg att BIG-pack gummi... var slut :(
Alltså gummiballonger!
Blev inget där så vi gick till konsum,
inget där heller.. :( Så de sket sig!


Tina och Bob! <3


<3




Kommentera

Publiceras ej