hejjåhåå

0kommentarer


Är så sjukt trött NUU, men måste städaaa, fixaa, make it beautifull !

Knasig dag, känns inte riktigt som att skolan börjat.
Ja i och för sig vi har inte haft några lektioner än och jag vet heller inte när
vi kommer ha de.
Vi hade EOS mer som Esteternas Oändliga Skämt.
Satt dessutom och kollade på när Bananen ritade några knasiga
saker som faktiskt fascinerade mig ordentligt!

Ikv ska jag och Anna göra något lustigt, spännande och FULT
som jag bertättar om efteråt ;)
Känner att jag skulle behöva städa upp här i lägenheten nu när jag tittar runt.
Så jobbigt men de blir mysigt sen. då kanske man vågar ta hem någon och se film! :)

Skohyllan nr 2 blev ju fixad igår oxåå, sjukt bra!

En utav mina största konstnärs idoler!


Månen som tänker viska något diskret och intressant
på musikalska till tjocke Anden i tekannan
(OBS! den där håriga snoppen med spindelben längst ner
har Tina gjort men hävdar dock att de är en paprika?)


Vi planerade årets C(L)oda och anna fantiserade om terrorist Transvestiter
från okända land! Vilket jag oxå gjorde till slut


BANANEN har jag gjort! men Anna gilla inte den så hon kasta bort den? :(


Skohyllan byggd av bräsar benen övanför!


Kommentera

Publiceras ej