Tänker..

1kommentarer


Tänker lite för mycket idag...


Man ska inte tänka så mycket, vilket jag inte gjort under ett bra tag.
Men ändå tycks de vilja förfölja mig nu och kanske till och med skrämma mig?
Om de hade hänt några år tidigare, hade jag varit som en sackosäck,
Slängd ihopsjunken i ett hörn, fylld med massa
små saker som faktiskt gjorde en enorm tyngd i mig.

Men hur är det idag? Jo de är som ..
Ja, bara frågetäcken som jag funderar är ganska ovärda
att försöka tänka igenom för man kommer oftast ingen vart.
En dag i taget och inte tänka för mycket på framtiden.
Livet blir det jag gör det till och jag vill ju det bästa för mig själv.
Så jag säger till mig själv att inte vara rädd för att göra saker som
Faktiskt får mig själv att må bra! :)

Skriva av sig är dock väldigt bra när huvudet bara babblar.


Äta mat är bra och gott och jag har/har haft och kommer alltid ha feta kinder!
PUSS

1 kommentarer

hejhopp

18 Aug 2010 23:02

Måste ju bara säga att du tkr dom kanske är feta men tkr dom bara är heta :)

Kommentera

Publiceras ej