Min Mardröm..

0kommentarer

Mycket märkligt att internet inte funkar ännu... Och lite märkligt att jag är vaken nu? Jomen så här ligger det till, jag hade inget att göra igårkväll (mobbad) så vid 10 börja jag kolla på Two and a half Men. Efter 5 avsnitt beslöt jag mig för att försöka sova. Och Japp de funka! :D klockan var lite över 12 och jag somna:) herregud vad är det som händer? Fast sen strax efter kl 1 ringde en kompis, minns knappt. Men måste ha varit väldigt förvirrad, hade dessutom inte hans nr. Sen bröts de efter några sek. Så jag somna om, drömde att jag vakna 10.40? Sen när jag vaknar på riktigt och kollar, är klockan 10.39, sen 10.40 prick får JAG ett sms där det står, ring mig jag har en överraskning åt dig:)<3 mysko vaa? Men innan dess sov jag ganska dåligt. Hade en jävla mardröm,igen.. Och denna var värst. Nu är det garanterat att min gamla drömfångare inte funkar bra längre. Måste fixa en ny som Ja kan ha här den nyaste är ju i lycksele. Hur som helst så måste jag vara spel beroende på nåt Sätt!. Jag drömde nämligen om nån äcklig demon som någon försökte döda. Demonen vann. Sen skulle demonens huvud vara som en Boss och döda den slutliga andra Bossen, som var JAG? Det började som i ett fighting spel, man fick se helskärm på varje motståndare och sen var the game alive. Glhf, som står för, good luck have fun. Eller om jag får säga mitt, get a life have friends. Ahja Men de började värst. Det var mitt i natten, och månen verkade vara utbytt mot demonens mörka Men lysande huvud. De speglades på vattnet, där JAG LÅG OCH FLAXA SOM EN PANIKSLAGEN IDIOT. Jag hatar djupt vatten, svart vatten allt jävla sorts vatten där man inte ser tydligt :'( Demonen började kasta typ glödande lavastenar mot mig. Själv skulle jag kasta Laser stjärnor som kom en efter en i min ficka, ehe? Men jag missa lagom när han var långt bort i Hejjan uppe i himlen. Jag fick mer och mer panik av vattnet så försökte hålla mig lugn och simma i land. Jag ville därimot heller inte dö av någon demon. När jag snabbt kom till land såg jag ett högt stängsel, kul. Smög efter kanten och hitta någon slags timmer hydda. Gömde mig och kikade genom en springa. Det lös på vattnet just nedanför mig..... Följde ljuset upp med blicken och fick syn på ansiktet. Jag kröp så långt in jag bara kunde Men ljudet av hans äckliga närhet var redan där. Fortsättning följer för jag fick ont i tummen nu, nä Men ska ringa ett samtal NU. PUSS

Kommentera

Publiceras ej