Till fjälls!

6kommentarer





Idag åkte jag och mamzen till klimpfjäll för att plocka guldsvampar som finns i mario spelen :)
Så otroligt roligt tycker jag de va för jag hitta massa.
Desvärre så var de inte så roligt att rensa men men :)
Och så glömde ju smartskaftet att ta med systemkameran så de fick bli mobilen! Men den är ju inte så pjåkig den heller :)
Sedan bjöd min underbara Anna på fika i sin hem.
Jag vart kompis med hennes brevlåda.
Hon bjuda mig på många fika som var goda, walla, jag svär!
Hennes pussy var len! Jag smeka med allah händer på kropp.












UGLY

6 kommentarer

Isak med blå shorts

05 Sep 2009 22:19

Oj vad du kommer att få gå många steg med alla dom där guldsvamparna! Trevligt att det var nice i klimpfjäll :) Men jag upptäckte ett fel i det här inlägget. Brevid den sista bilden ska det stå "Beautiful" inte "UGLY" Det måste du ändra! kyss :]

Mathilda

05 Sep 2009 22:26

Men du lilla gubben, Glöm ;)

boratsmansbikini

06 Sep 2009 00:12

hahah ja du smekte braa!! :D

och mitt korvfinger fick du med i bloggen oxå :P~ do gillar

och brevlåda x)komposten?? nej den sen blev.

och sista bilden:

Under-bar

Grr

Latin-wannahave

Yr efter smek

Mathilda

06 Sep 2009 22:32

Jag är Bar under dig ja! :*

Ditt vackra silikon inlägg gjorde mig rörd enda ner till underbyxorna! He ba Rinn!

Mathilda

01 Nov 2009 00:28

Alttsåå ahhahah!! så full vi är och nu såg jag vad alla grejernas första bokstav stod för! xD UGLY , kunde bli något bra

Mathilda

01 Nov 2009 00:28

HAHAAA oj inte full! FUL

Kommentera

Publiceras ej