Hej, Mamma födde mig igen

2kommentarer

Men hej där!
Vet du jag har mycket att berätta men som jag dock inte vill berätta ;)
Men lite kan man väl få smaka på!
Så i guess i bring it!
Dansgala förra helgen om jag har hjärnkapacitet och bättre minne än en guldfisk
kan ja lova att ladda upp bilder på de.
Och sen va de estet fest i tisdags, skit tråkigt dessutom.
Vägen hem var inte så lång tros att den va typ 3 km dit.
Min korkade fru sa något korkat och jag tyckte de var roligt som vanligt och garvade röven av mig,
eller jag kanske ska säga foten, för de va den som fick all tygnd och vrickades.
Vi satt på asfalten och snackade så jag glömde bort att de gjort ont.
Sen kom ja på att Isak och sebbe skulle komma från umeå kanske den vägen v var på.
Så jag la migner och garvade lite till medans jag sa till frugan: Hhaha tänk om grabbarna skulle köra förbi här nu, så jäkla pinsamt.
Samtidigt svängde en bil in framför oss.
Sen hörde jag några röster bakom mig och gissa vilka muppar som kom där!
Jag blev glad och skulle kliva upp men då var de ajaj i foten xD
Tur man fick skjuts annars blev de uteliggarkväll.
Sen blev de Lilla Kryckan vare sig jag ville lr inte. PISAMT, alla glodde
Men nu är jag nästan på topp igen :D Förutom att jag går som en invalidjävel utan kryckan xD
Men nu orkar ja inte skriva meeeeeeeeer! Godnatt

Dööö:]
MOBILKAMERA ÄGER

2 kommentarer

dinfru

06 Sep 2009 00:17

nej nu jävlar!! bara för att du gjorde korkskruvar på mig betyder det inte att jag är korkad!!!

ja så går det! eller det gick ju inte för du kunde inte gå så bra!

och att du inte la upp bilden på mig och bären!! den va ju snyggare :O

anna storuman

19 Sep 2009 01:51

Het mathilda :)

Kommentera

Publiceras ej