Grrr...

0kommentarer


Wihooo, Herre Shiva vilken dag :)
Märkligt väder, men ändå helt okej!
Dagen har varit ganska seg, skolan göre såklart :P
Men efter så va de bättre.
Anna följde mig hem, riktigt kul.
Vi bakade Chokladbollar! :]
Så himmla gott med värsta lyx kakaon också!
Sen så beställde vi massa skoj från Oriflame.
Skönt att de finns när man har extra känslig hy.
När Anna åkt hem åkte jag och papzen på en utflyk :)
Först var ja ganska uttråkad och ville hem.
Men efter vägen såg jag en jätte söt hare!
Då blev jag glad, hahaha x)
Papzen börja köra in på en trååkig väg och jag tänkte bara: Neej snälla!
Den vägen kör han typ varje vår/höst för att kolla älg och björn  spår = SNARK
Men på vägen såg vi fler harar, såå söta ju :) Sakna min King :( (Min kanin för några år sen)
Sen så skulle han visa mig vart de fanns grodägg och yngel.
Vi hitta inga men han lovade att visa på ett annat ställe nån annan dag :)
Han visa mig också ett ställe där de fanns skit cool svamp! xD haha jag och mamma ska kanske
plocka sånna i morgon, dom hörs tydligen vara god i mat.
Tänk snart är jag 17... Men just där den stunden med papzen kändes det nästan som man var 7 igen
och de kändes så bra, Ha sin pappas trygghet och få känna sig barnslig utan att skämmas. :)
Men men imorgon blir de Inlandsmässa som jag ska på :)

Göra i helgen

• Inlandsmässa
• Träffa kompisar
• Övningsköra
• Jogga
• Städa
• Plugga
• Ut med mamma och pappa :)


Kommentera

Publiceras ej