Shooehoo!

0kommentarer

Idag har varit en piss dag med massa negativa saker som ja inte ens orkar rabbla upp!
Men nog är jag Hurtig för de på alla sätt och vis!
Men en sak kan jag ju säga och de är att jag har blivit förkyld! :(
Det är min knäppa och bästaste rumskompis Pontus fel, för han har varit sjuk i veckan.
Kul till lång helgen oxå, Damn ...
Men nu ska ja skynda så ja kan lägga upp lite bilder ;)
De är väl mer intressant än att lasa massa tjafs!
Sov gott sov sött, dröm vått vakna blött! x)


Det enda positiva idag var väl mina underbara skor, från Turkland!


Jag har fått för mig att visa mitt riktiga jag ibland, och det kan se ut såhär?
Och NEJ ANNA, jag är inte gravid och jag har inte klägg i munnen som jag försöker hålla kvar!

Va fan skulle lägga upp jätte mkt bilder som jag tagit, men men får göra de i morgon!
Hoppas Anna hitttat de gömda bilderna :O
NU Måste sova bort förkylningen.

Kommentera

Publiceras ej