Bra och Dåligt!

0kommentarer

Vi tar allt dåligt först så slipper vi tänka på otrevligheter sist.

1. Förkylningen som jag hade under helgen som jag trott skulle försvinna ....
    Den sitter som ett irriterande sandpapper längst strupen ner mot lungorna.
    Hade ingen röst i morse, lät som en äckel pedofil tant som jag sa till Anna.
    Fick knarka tabletter! Ska ta en nu så vänta....
....Klar

2. Igår var en jobbig dag som gjorde min stabila uppbygnad lite svagare.
    Men som allt annat finns det väl en lösning som kommer att fungera mer eller mindre bra.
    
3. Mitt underbara väder är som bortblåst, som sagt det blåser bara och är mulet nu.
    De pepprar ner ens positiva sidor.

4. Jag känner mig jobbig mot flera personer som betyder så mycket för mig. Det känns inte alls bra.
    Och jag vet inte hur och vad jag ska säga. Men de är så svårt när
     jag även känner mig jobbig mot mig själv. Det är svårt att vara nöjd. Det känns som att de dåliga perioderna varar 
     längre än de perioder som är bra.
     
BRA SAKER

1. Vännerna som finns och stöttar, det är de bästa i livet. En medicin som funkar mot nästan allt i alla tillfällen!
 
2. Snart sommarlov och födelsedag!


3. Kärleken gör en också starkare.


4. Jag och Anna ska ha myskväll! Fast det är hon som bestämmer allt idag och jag i morgon ;)

     Vi ska också photoshoppa! Vi gör alltid så roliga bilder.


5. Jag vet att de finns massa fler saker att ta upp. Men just nu har jag inte tid, har haft idrott (inte varit med p.g.a förkylning) och nu ska vi gå hem.


KramKram<3


   

Kommentera

Publiceras ej