Var äär Prylen? DÄÄÄr, är Prylen!

0kommentarer


Kom just hem, SENT, BAJS, WHY?
Here's the fucking story...
BengFian och jag skulle ta den tidiga bussen till Vilhelmina, skulle va me en polare där.
Och tamme fan va vi tvugna att skolka lite med. vi hade 20 min på oss. Så vi kuta som nå jävla idioter! Men inte gjorde de saken bättre... För MIG.
När jag var på elevhemmet och skulle hämta mina grejer
upptäckte jag att mobilen var borta, puts väck! Ute på vift helt Näck!!
Soffipropp ringde på den men inget hördes.
Vi ringde till virrpannan och kolla om den var kvar i klassrummet men inte de.
Där blev jag tvungen att vinka av BengFia och klara det på egen hand, jag hade 7 min extra för att hinna till bussen.
Ja kuta upp på skolan, kollade överallt 2ggr! men inte ett skit, från min lilla sockerbit.
Gick till receptionen men där vare dött.
Gick sedan hem igen för att leta igen där.
Men icket, mina förhoppningar om att hitta den var död, och bussen var flera km bort. I bakgrunden i mitt huvud kunde jag höra "Cry me a riiiver" :'(
Jag skulle gå och kolla om Tyrannen hade kommit hem men då träffa jag Jenny, Hon hade goda nyheter :)
Jag kuta upp på skolan (fan, IGEN) och då hade supersöta Linn och Jennifer den :)
De var 2 tjejer som hade hittad den vid cykelstället ute. :S
De hade sedan lämnat den i receptionen, Tack så mkt för det :)
Blev ju tvungen att ta den sena bussen iaf, men hem kom jag ju :)

Hitta ettt fint kort från Lovet :) Lookie

Kommentera

Publiceras ej