Nyvaken...

1kommentarer

Godmorgon! :*


Haha fy fasiken vilken natt..
Hari tältat vid Umeälven och är ganska slutkörd nu.:)
Vi vifk upp tältet vid 12, Isaks söta mamma hjälpte "oss" ( jag höll i en tält pinne ) 
Jag hade ingen aning om hur man satt upp ett tält, de verkade dryggt :O
Vi var uppe till soluppgången vid 6 och höll oss vakna i ytterligare 2 timmar ..
Sedan vakna jag vid 2 tiden, ENSAM :'( Haha men nörden var inte långtbort.
Han kuta runt och lekte Ninja Indian.




Beautiful morning, Beautiful man :]


MorgonDimman över Umeälven


Isak ville bli som Buddha, så han körde på fläsket på en gång!

 
Buddha på Lilludda! percent)


Frizze blev sugen på frukt, jag fixa't


Jag lever!

1 kommentarer

Nathaa!

22 Jul 2009 23:44

Ja ni ha väl pöka hela natten därför du är slutkörd ;)

Kommentera

Publiceras ej