Haha!

5kommentarer

Gud vad kul jag har!
Sitter här och sjunger (skriker) som en galning!
Blir nästan tårögd av alla vackra toner jag får fram :')
Nyss sjöng jag everything i do, i do it for you låten!
Nu blev de you're so sexy, sexy sexy, be my lover be my inspiration låten! :D
Och snart ska jag vila halsen och baka de som jag alltid bakar x)
Man måste uttnyttja sina kunskaper till max, speciellt om dom är få!
Men de påstår jag ju inte att jag själv har för jag kan mycket! Även om det inte handlar om mat :)

Idag hade inget spec på g så de blev lite random bilder som ja tagit idag :)


Kärlek till dessa! :* Jag blir aldrig riktigt nöjd, vill bara shoppa och shoppa hela tiden :D!

Cuz I'ma Flirt ;) (lite efter men va fasen, Cuz i'ma Jerk!)



Sen så vill jag bara att alla ska veta att jag har den fräsigaste musen :] Speedlink!


I Båten Anna!! haha nä men hin ska ja va i om en vecka xD


Mamma laddar marängtårta till i morgon, det är nämligen Tonys födelsedag! :)


:O


Tjuvslick, muumms :)


Sen skulle ja plocka gräslök till maten! Och dom va inte små dom! (den till vänster har den normala storleken)


Denna var jätte stor och lång! Men de gillar vi ju ;)



Min paprika som ja fick av moster :) (Hampa!)


Sen hitta ja en jätte söt bild som ja tagit påvägen til bustationen :) gjorte ett litet fix i ps


snart blir det att baka :) mamma har laddat upp med ny lyx kakao <3



Puss och hej, bäst i dig!

5 kommentarer

Emelie

06 Jul 2009 23:06

jag har också en sån rosa datamus :]

Frizze :]

07 Jul 2009 01:09

mkt bilder! :D jäklar vilken mega gräslök 0.o Du måste lära dig att inte tjuvsmaka innan det är klart! (säger jag som aldrig gör det) Puss! <3

Natalie ss Rantanen

08 Jul 2009 02:00

åh marängtårta min favorit!

Munkslickarns älskarinna

12 Jul 2009 22:57

o ja. du hann ju va i "hin" lite nu i helgen oxå :P jag gillar verkligen dina byxor med rivmärken i!! Men då kommer jag bli lite confused och inte veta vilket hål det ska va? :O

ps. jag har oxå använt din mus. ds.

mama

25 Jul 2009 15:45

hojt ;D

Kommentera

Publiceras ej