Inte Gay

1kommentarer

För jag sa nej jag är inte Gay Bara me dig (Anna, My swedish fruga)

Hade sång lektion idag, hade lock för ena örat vilket var ganska lustigt.
De lät som lite utomjordiskt ;) mkt vackert.
Ja och + att de va svin kallt idag över - 20 lr vad man säger, jag menar iaf kallare än de! :O
Sen hade vi idrott, försökte göra mitt bästa vilket är sämst! haha jag typ gick/kuta fram å tillbaka på planen medans alla gjorde mål och tog bollen.
Sen hade vi tyvär inga fler lektioner. jag solade, jag och mina bröst. dom är glada nu och skumpar runt i tröjan.
nää bara skoja, dom säger ingenting faktiskt.
Men när jag ser PETE WENTZ då händer de grejer på olika ställen, vi låg och hångla i soffan idag.
Först låg han på mig och sen jag på han! Underbart!
Du ska bara veta hans läppar! lr de får du inte för dom är mina :] ååååh jag vill ha mer!
men men... sen har ja mys sovit me vampyren, han är världens bästa vampyr!
Nu sitter jag här me min Blondin Kvinna anna och några till.
Jag och anna gjorde slut men nu är allt bra igen :)  de blir nog en dusch ikväll trots allt ;)
I like to get WET, Love yaaa :*

Lilé kaTT, Lilé kaTT, lilé sutte kaaahhtnn!!

1 kommentarer

Anonym

16 Feb 2009 23:14

oh jag ska allt ge dig lite luv på tagged sen för detta haha :)

och vem var det som var åskådare när du och PETE WENTZ låg i soffan, jo jag! de var väldigt dirty hehe and i liked it ;)

Kommentera

Publiceras ej