Helgen

0kommentarer

Nu är man singel igen men starkare än någonsin.
Jag är förälskad i sommaren och allt kan bara bli bättre.
Jag har underbara vänner som jag aldrig vill mista för ni betyder allt.

Melodifestivalen igår (lördags)  ;) på ishallen
Den var toppen! skit kul, Anna B var jätte bra och hon vann!
Jag och flamsanna hade klätt upp oss som riktiga schlager drottningar, Snyygaa va vi !

Men något så pinsamt! De va när Carro, anna å ja skulle gå på toan som var utanför.
jag gick lite bakom dom för jag messade.. då försvan anna å carro bakom hörnet, jag fortsatte messa. Då hörde jag busvisslingar och rop nere från fotbollsplanen! ja ignorera de men sen började någon ropa: LADY! jag tittade förvånat upp, och de fortsatte busvissla och hojta, en del viskade.. ett helt jävla lag :S En kille frågade, vill du spela? jag kan inte, skyndade ja mig att svara. Men jag lär dig sa han! Jag lyfte upp mitt ben och visade min klack: med dom här ? och alla: Ooooh!
så pinsamt!!! jag smet in fort på toan.
de va såå pinsamt!!!!!!!!!! :]
---------------------------------------------------------------------------------------------
Och jag prövade mina läppar mot en annan för du ha lämna mig nu
the kiss was sweet...

Kommentera

Publiceras ej