Nu är det äntligen vinter!

0kommentarer

Första gången jag faktiskt ser fram i mot Vintern :)
Okej jag vet att jag kommer klaga 24 h om hur jäkla kallt de är, men va fan.
De är så mysigt att få krypa ner i en varm säng efter det.
Rullade i snön igår med min hund och insåg att jag var riktigt lycklig, trots att han typ snömjöla mig.
Något som aldrig hänt tidigare i vintertid.
Tar skoterkörkortet snart så då blir de en mycket bättre vinter bara på grund av det.
Sen så måste jag ju upp på brädan igen även om minnet från förra vintern fistar mig i Röven. :S
Men då ska ja skaffa privat tränare först :D Hoppas de är en Han, och att Han är Snygg! och att han är duktig på att lära ut så klart :)
Sen är de ju så kul att bara ligga och monga i snön, kasta snö på sin hund och bli mjölad tillbaka.
Eller Varför inte Göra lite Snowslash i snövimmlet en kylig vinternatt med VÄRSTA HUNKEN :D
ja jag vet förlåt, jag börjar bli sådär "porrig" igen som ja va för länge sen. "porr Mathilda" har blivit ett vanligt ord igen. Mammas fel.
Snart är de Jul! Riktigt Kul.
Vad önskas i Julklapp ?

Kommentera

Publiceras ej